close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

עורך דין צעיר או משרד עורכי דין וותיק?

מערכת שורשכד טבת, תשפב28/12/2021

אז איך בוחרים אל עורך הדין שלנו? האם פנייה ישירה אל עו"ד חדש וצעיר בתחום או שמא פנייה אל משרד עו"ד וותיק? על מה הכי טוב ללכת?

תגיות:
צילום: freepik
כמעט כל אחד מאתנו עשוי להזדקק במהלך החיים כאן בעולם לשירות של עורך דין. זה יכול להיות עורך דין למגוון מטרות. אם זה עורך דין מקרקעין בעת באים לקנות דירה כמו למשל שירות של משרד עו״ד מקרקעין חן בוארון ואם זה עו"ד לענייני עבודה בגלל סכסוכים שונים בעבודה או תביעות שונות שיש לנו ממנהלי העסק.

לא ממש משנה מה הסיבה ומהו הצורך. השורה התחתונה היא שעלינו פשוט למצוא את האיש שיגיש לנו את השירות ויאפשר לנו ליהנות מייצוג הכי הולם וגם הכי משתלם.

אז איך בוחרים אל עורך הדין שלנו? האם פנייה ישירה אל עו"ד חדש
צילום: freepik
וצעיר בתחום או שמא פנייה אל משרד עו"ד וותיק? על מה הכי טוב ללכת?

אז השאלה היא בהחלט שאלה קשה והיא מחייבת חשיבה והכרעה שקולים.

נבדוק את שתי האפשרויות.

עורך דין חדש – למה לא?
אז האמת היא שכל עורך דין חדש שמתחיל להיכנס לתפקיד ולנעליים הגדולות, מבקש להוכיח את עצמו. הוא יהיה דבק במטרה ויעשה כל מה שרק יוכל ובלבד להוכיח את עצמו כעורך דין מוצלח שמביא הצלחות ללקוחות שלו.
ברור שכל לקוח רוצה עורך דין נמרץ שכזה שיהיה מוכן לעשות הכול למענו.

אך בל נשכח שעורך דין חדש עדיין לא ממש מכיר את השוק ואת כל תחבולותיו ותחמוניו. העולם שלנו מתעתע מאוד ויעש בו כל כך הרבה רמאויות עד שרק עורך דין שכבר יש לו ניסיון רב בשוק הוא זה שייטיב לנהל נכון את התיק של הלקוח.

משרד עורכי דין – למה לא?
אז יש כאלה שיוותרו על השירות של עורך דין צעיר על כל הנמרצות שלו ועל כל הרצון שלו להצליח כולל גם המחיר הנמוך שהוא דורש ויעדיפו ללכת על עורך דין וותיק מטעם משרד עורכי דין מוכר, ידוע ומבוסס. האם זה תמיד יהיה נכון?

האמת היא שלא ממש. כי נכון שבמשרד וותיק יש צוות מקצועי ויש להם הרבה ידע, הרבה ניסיון וגם יכולת גבוהה להוביל את הלקוח לחקר האמת ולקבלת פיצויים ברמה הכי גבוהה. אך מצד שני למשרד יש עוד הרבה לקוחות ועוד הרבה תיקים על הראש מה שיוביל אולי למוטיבציה נמוכה יחסית בתיקים שהם לא ממש מאתגרים אותם.

מנגד, אסור לשכוח כי במקרים רבים יהיה עליכם לשלם הרבה יותר על השירות ביחס למחיר של עורך דין מתחיל כאשר במקרים מסוימים תקבלו בכלל עורך דין צעיר שמתמחה באותו משרד. כך שגם שילמתם וגם לקיתם.
בחרו בחכמה

אז לא נוכל לקבוע עבורכם מה באמת יהיה הכי מוצלח במקרה שלכם. מה שכן, נזהיר אתכם לבחור בחכמה, לבדוק את השוק, לשמוע לקוחות קודמים וללכת על הטוב ביותר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה